Waarom staat mijn product nog online?

Hoe snel producten van beslist.nl af gaan hangt af van hoe het is doorgegeven en waar op de website deze gepubliceerd wordt.

In de checkout van de winkelwagen geldt:

  • Indien levertijd ‘niet op voorraad’ is doorgegeven
    • via de Shopitem API: vrijwel direct niet meer bestelbaar
    • via de productfeed: binnen twee uur niet meer bestelbaar
    • in beide gevallen na ca. twee uur niet meer zichtbaar in productpagina van de winkelwagen

In de browse & search resultaten

  • Indien weergave = 0 in de feed is doorgegeven 
    • afhankelijk van de feed-frequentie – twee uur na de verwerken
  • Indien het product uit de feed is gehaald, is het afhankelijk van de categorie waarin het product geplaatst is
    • Alle categorieën worden minimaal één keer per dag bijgewerkt
    • De productcategorieën met het meeste bezoekersverkeer worden tot één keer per 2 uur bijgewerkt

Als de hele feed onklaar is gemaakt: het weghalen van producten zal handmatig moeten gebeuren, overleg met uw accountmanager of met productfeed@beslist.nl