Waarom krijg ik mijn orders niet meer binnen?

Als je geen orders meer ontvangt die wel zijn geplaatst, kan dat drie mogelijke oorzaken hebben: 

  • Er is een storing aan jouw kant van de order-integratie. Laat de persoon die de technische aansluiting heeft verzorgd controleren of de order XML regelmatig succesvol wordt opgehaald en of alle orders daarna correct worden verwerkt. 
  • Er zijn orders geplaatst die door het backend van jouw systeem niet goed verwerkt kunnen worden. Dit probleem kan ontstaan door: een onbekend afleveradres, onvoldoende voorraad of het ontbreken van een verplichte maat- of kleurkeuze. 
  • Er kan af en toe een storing optreden bij beslist.nl. Als je dit vermoedt, neem dan contact op met productfeed@beslist.nl. We zullen samen onderzoeken waar het probleem precies zit en hoe het opgelost kan worden. 

In alle gevallen is het belangrijk om de order van de consument zo snel en correct mogelijk af te handelen. Ordergegevens zijn altijd beschikbaar via: 

  • Het beslist dashboard in de client omgeving. 
  • Een melding per e-mail die wordt verzonden naar het opgegeven backup mailadres.