Waarom kan ik mijn producten niet vinden op beslist.nl?

Oorzaken

Over het algemeen zijn er drie oorzaken als je specifieke producten niet kunt vinden op beslist.nl 

  • De producten worden niet gepubliceerd 
  • De producten staan in een andere categorie dan verwacht 
  • De producten staan laag in de zoekresultaten 

Voor je contact opneemt met productfeed@beslist.nl kun je zelf de volgende stappen doorlopen: 

Check of het product beschikt over alle relevante gegevens, waaronder een titel, omschrijving, afbeelding, prijs, categorie en levertijd. Eventueel missende productinformatie, zoals afbeeldingen of EAN-codes kun je zelf in uw backend of in uw productfeed meegeven. 

Verder kan het zijn dat het product gisteren vòòr 19.00 uur in de productfeed stond. Als dit het geval is, zal het doorgaans de dag erna vanaf 10.00 uur gepubliceerd worden. 

Overige oorzaken kunnen doorgaans het beste door een medewerker van beslist worden opgespoord en weggenomen. Neem contact op met productfeed@beslist.nl