Waarom kan ik mijn producten niet vinden op beslist.nl?

Oorzaken

Over het algemeen zijn er drie oorzaken als je specifieke producten niet kunt vinden op beslist.nl

  • De producten worden niet gepubliceerd
  • De producten staan in een andere categorie dan verwacht
  • De producten staan laag in de zoekresultaten

Voor u contact opneemt met productfeed@beslist.nl kunt u zelf de volgende stappen doorlopen.

Onderzoek

Controleer of het product goed is doorgegeven in uw productfeed

  • Het product beschikt over alle relevante gegevens, waaronder een titel, omschrijving, afbeelding, prijs, categorie en levertijd.
  • Het product stond gisteren vòòr 19.00 uur in de productfeed.

Als dit het geval is, zal het doorgaans de dag erna vanaf 12.00 uur gepubliceerd worden.

Controleer of het product bij het assortiment van uw shop gepubliceerd wordt.

  1. Zoek op beslist.nl op uw uw shopnaam
  2. Klik op ‘Toon shopaanbiedingen’
  3. Klik in de linker kolom op de categorie waar je het product verwacht
  4. Doorloop de pagina’s op zoek naar het product

Als je alle pagina’s hebt doorlopen en het product staat er niet tussen, neem dan contact op met productfeed@beslist.nl. Vermeld bij voorkeur de unieke code die aan het product in de feed is meegegeven.

Oplossingen

Over het algemeen zijn er drie oorzaken als je specifieke producten niet kunt vinden op beslist.nl

  • Eventueel missende productinformatie, zoals afbeeldingen of EAN codes kunt u zelf in uw backend of in uw productfeed meegeven.
  • Het verbeteren van de weergave in de zoekresulaten wordt ook beïnvloed door de ingestelde biedingen. Bespreek dit met uw accountmanager.
  • Overige oorzaken kunnen doorgaans het beste door een medewerker van beslist worden opgespoord en weggenomen. Neem contact op met productfeed@beslist.nl