Aandachtspunten voor een cpc product

Het is belangrijk om te weten dat we producten vinden op basis van categorisatie, zoekwoorden in de omschrijvingstekst en doorgegeven informatie, zoals maat, kleur of materiaal. Hoewel deze gegevens niet altijd direct bij het product worden getoond, zijn ze cruciaal voor een succesvolle campagne. 

Een duidelijke productafbeelding is ook van groot belang, zodat bezoekers goed kunnen zien om welk product het gaat. 

We gebruiken het kids label voor producten met kindermaten om aan te geven dat het specifiek om kinderproducten gaat. Zo kunnen bezoekers snel zien of een product geschikt is voor kinderen en wordt voorkomen dat consumenten per ongeluk doorklikken naar uw website. Het kids label wordt toegekend op basis van de aangeleverde categorisatie en/of de genderkolom. 

Bij uw producten is het ook mogelijk om een aanbieding of prijsdaling te tonen. Dit wordt automatisch berekend als er een prijs_oud wordt doorgegeven. 

Het is belangrijk om te beseffen dat op deze plek verschillende soorten informatie kunnen worden getoond, zoals populariteit, verzendkosten en retourinformatie. Het is niet mogelijk om zelf te bepalen welke informatie op een specifiek moment bij een bepaald product wordt getoond. Wij tonen datgene wat op dat moment het meest effectief blijkt voor conversie.